人気ブログランキング | 話題のタグを見る
The Flight / Sara Teasdale
Look back with longing eyes and know that I will follow,
Lift me up in your love as a light wind lifts a swallow,
Let our flight be far in sun or blowing rain --
But what if I heard my first love calling me again?

Hold me on your heart as the brave sea holds the foam,
Take me far away to the hills that hide your home;
Peace shall thatch the roof and love shall latch the door --
But what if I heard my first love calling me once more?


どうか いとしいその目でふりかえって
ここにいる私を見つけて下さい
あなたの愛で私をふるい立たせて下さい
つばめを運ぶそよ風のように
太陽のように 嵐のように
私たちをどうか遠くへはこんで下さい

それでも私の初恋がまた私を呼んだら
どうすればいい?

by BrigitBirkin | 2004-10-20 18:50 | Poésie(詩)
<< Femme ~女として、女優として >>